http://profitshare.ro/l/1992346

marți, 12 octombrie 2010

Pagina pelerinului

Lăudat fie Isus!
Această secțiune vă este destinată exclusiv voua, pelerinilor care deja ați fost pe meleagurile binecuvantate din Medjugorje. Vă invităm să ne scrieti aici impresii, comentarii, sugestii despre organizarea pelerinajelor, serviciile de cazare și masă, asistenta spirituala oferită de preotul care a însoțit grupul. Vă rugăm să specificați perioada în care ați fost la Medjugorje.Deasemenea, vă invităm să ne împăratășiți pe această cale trăirile dumneavoastră spirituale pe care le-ați avut la Medjugorje sau care sunt strâns legate de acest loc.

O zi binecuvantată!
ORGANIZATORII



4 comentarii:

  1. Este locul CEL MAI SFANT din lume la ora actuala. Din 2004 merg anual. Am fost binecuvantata la fiecare drum cu multime de haruri pe care le-am adus celor dragi.La fiecare pelerinaj am avut alte trairi, alte experiente spirituale am simtit ca am mai facut un pas inainte. Se spune ca ajungi aici doar daca esti chemat. M-as bucura daca ati reusi sa ajungeti in acest COLT DE RAI. Staruiti in rugaciune si veti vedea concret minunile din viata voastra.
    Laudat fie Iisus si Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. as vrea sa stiu dak din germania se fac plecari,pelerinaje,pls un raqspuns,multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un baietel de 4 ani care s-a nascut aproape orb. A suferit 2 interventii chirurgicale si nenumarate vizite la multi Oftalmologi.Pina anul trecut a purtat Lentile de Contact iar acuma are ochelari bifocali. In fiecare seara ma rog la Bunul Dumnezeu, Maria, Sf.Anton si Doamne-Doamne. Unde sa-l duc ca sa ma ajut si cu prezenta nu numai cu spiritul ?
    Va multumesc. anjav7@gmail.com

    RăspundețiȘtergere